Adverts

Thursday, November 3, 2011

Soalan - Jawapan

Beberapa hari yang lalu, saya telah ditag oleh Kak Pah untuk menjawab beberapa soalan. Apakah soalan itu? sila Klik Sini. Tanpa membuang masa, mari mulakan.

Peraturan-peraturan :

1. Anda perlu post peraturan ini.
2. Setiap orang haruslah post tentang diri mereka.
3. Jawab semua soalan yang telah ditag untuk kamu dan kemudian membuat sebelas soalan untuk rakan-rakan yang ingin anda tag.
4. Pilih 11 rakan anda untuk ditag dan link kan mereka ke post anda.
5. Pergi ke blog mereka dan beritahu mereka bahawa "Anda telah ditag".
6. Jangan tag kembali kepada orang telah tag anda.


Oleh itu 11 perkara tentang diri saya, =.="

1. Saya suka main game DotA dan DotA 2 tetapi masih tak professional lagi.
2. Saya seorang rabun jauh, tapi saya tak suka pakai cermin mata >.<
3. Reti bermain gitar, tapi tidak sehebat pemain gitar professional.
4. Saya suka lagu Sum41, :)
5. Saya seorang pemalas, okay full stop :P
6. Stalker dan Troll sudah menjadi kebiasaan ahli-ahli /k/
7. Cuti atau tak cuti sama sahaja bagi saya, penat!
8. Suka layari laman sesawang Facebook, Youtube, blog saya sendiri, Gosugamers.net, dota2.com dan lain-lain lagi.
9. Saya suka naik motor berbanding memandu kereta.
10. Suka dengar ataupun lihat video tentang motivasi yang membakar semangat.
11. Bangun terlampau pagi dan kadang-kadang bangun terlampau lambat. =.=


Disebabkan 11 terlalu banyak, terpaksalah saya merepek tentang diri saya. Seterusnya, menjawab soalan dari Kak Pah.

1- Siapa yang kamu call last sebelum tido semalam?? *tipu dosa..heee~*
Saya tak call siapa-siapa kerana kredit henset saya tidak mencukupi.

2- Pilih seorang kawan dan apa yang istimewa tentang beliau??
Er, kawan ye. Istimewa tentang dia, dia ingat kat saya sebab dia tahu saya suka main DotA. Sungguh seronok, >.<

3- Tempat yang nak sangat pergi..
Saya nak pergi ke setiap tournament DotA dan DotA 2 yang akan berlansung di seluruh dunia untuk belajar lebih mendalam strategi mereka.

4- Ciri-ciri suami yang akan kamu jadi bila da kawen..
Semua perempuan mahukan suami yang soleh, kalau tak mahu itu pelik lah.
Ayuh ke wikipedia, Klik Sini.

Beriman & bertaqwa kepada Allah s.w.t.
Bertanggungjawab terhadap semua benda.
Memiliki akhlak-akhlak yang terpuji.
Berilmu agama agar dapat membimbing bakal isteri dan anak-anak ke jalan yang benar.
Rajin berusaha untuk kebaikan rumahtangga seperti mencari rezeki yang halal untuk kebahagiaan keluarga.

5- Tabiat yang tak boleh buang dari dulu sampai sekarang..
Sehari tak main game DotA rasa pelik, =.=

6- Rase2nye apa yang sebabkan Kak Pah comel??
Soalan cepuk emas dari Kak Pah, kenapa Kak Pah comel. Kak Pah ade lesung pipit, yeay~ Sangat sedih sebab saya tade, >.<

7- Apa yang patut Kak Pah ubah pada diri tipah nih...
Beranikan diri ketika berada di tempat tinggi. Nanti boleh main bunker sesama, :)

8- Suka makan bihun, mee atau kueyteow???
Kuey teow > Mee > Bihun

9- Pagi-pagi bangun tido prefer kentut or korek hidung??
Bangun tido, terus pergi tandas. Tiada masa untuk korek hidung dan tiada angin untuk dibuang, haha :D

10- Kalau awek tinggalkan anda..agak-agak apa pesanan anda untuk si dia?
Selamat berbahagia, :) Gudluck!

11- Cinta sebelum atau selepas kawen?kenapa?
Er, susah soalan nie. =.=" Ayuh ke ILuvIslam.com, Klik Sini.


Itu sahaja lah untuk post kali ini, terlampau banyak sangat merepek dah nie.
Assalamualaikum w.b.t. dan selamat berjumpa lagi. Sevelum terlupa, saya tiada rakan-rakan untuk ditag soalan. Hehe, terima kasih.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...