Adverts

Thursday, December 8, 2011

Software


Kepada rakan-rakan, page baru untuk Software akan disertakan dalam blog ini. Mungkin kerana seorang student iT, boleh lah saya kongsi sedikit pelbagai software untuk kegunaan anda semua. Namun, page ini masih dalam proses penyediaan.

Untuk review software tersebut, saya akan post di halaman utama blog ini. Untuk software melebihi saiz 3GB, harap maaf..saya tidak dapat membantu kerana perlukan masa untuk upload fail tersebut.. Harap ini dapat membantu kegunaan anda semua.

Jika ada masa kelapangan saya akan cuba upload sebanyak yang mungkin, kerana pada semester ini saya agak sibuk dengan assignment dan projek =.=" Minta maaf awal-awal.

Itu sahaja untuk post pada kali ini, sekian terima kasih.
Assalamualaikum w.b.t.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...